Daily vibes; Bijna zondag





Gisteren.... Gaan shoppen,... Alleen... Niet zot veel gekocht, kleinigheidjes voor m'n uitje met m'n beste vriendin. Ik hou niet zo van shoppen in Belgie en ik was in de verwarring dat het gisteren ipv vandaag Koningsdag was in Nederland... Voor de rest niks bijzonders gedaan... Veel nagedacht over OPZC dat wel... 


Vandaag... Nant loopt doorgaans te mopperen als ik op zaterdag wat doe zonder hem daarbij te betrekken, dus gingen hij en de kids mee, wat sowieso wel me bedoeling was omdat ik morgen voor een paar dagen weg ben. Ik besloot dan toch een nieuwe gsm te kopen nadat ik eerder deze week al een nieuwe Simkaart besteld had. Nant ja ik weet dat hij het niet graag had en ik kwam dan ook behoorlijk stevig uit de hoek toen hij zich kwam bemoeien met wat ik ging kopen... Hij ging naar de auto en we kregen stevige ruzie... Ja ik had hem blijkbaar gekwetst en hij vond het niet kunnen dat ik me niet excuseerde, wat hij wel deed overigens. Uiteindelijk werd het dan toch uitgepraat en herpakten we ons, we gingen nog uiteten bij zijn favoriete Griekse restaurant...


De rest van de avond heb ik mijn appartement opgeruimd (lees al m'n naaigerief en andere prullen dat in de woonkamer en keuken lag bij de kinderen op de kamer gezet) en een beetje gepoetst. Ook m'n spullen klaargezet voor morgen. 


Ik heb zonet m'n nieuwe gsm, een Samsung Galaxy A50 aan de lader gehangen. Ik hoop dat m'n Simkaart gewoon leeg is. Ik wil "The Joker" gewoon niet tegenkomen. Ik weet niet hoe ik erop zou reageren, hoe ik me zou voelen, enz... Ik wéét hoe ik me gevoeld heb en voel en dat is meer dan genoeg. 


Om nog even terug te komen op de ruzie met Nant eerder vandaag, ik gooide er ook uit dat ik gewoon terug wil gaan werken, m'n uren verder uitbreiden en gewoon terug fulltime aan de bak. Ipv naar OPZC in Rekem te gaan. Ik wil helemaal niet naar OPZC. Ik wil gaan werken. Ik weet dat ik 't fout zie, maar ik vind dat ik zo m'n verleden het steeds van me laat winnen. Ik weet tegelijk ook dat ik Rekem nodig heb. Ja ik was bijdehand tegen Nant, dat is omdat ik bij hem vaak het gevoel had dat hij me domineerde. 







Reacties