Daily vibes; Ontregeld





Vorige vrijdag met Nant naar Maastricht gegaan, gewoon ff viben, voor mij is Maastricht gelijk aan me volledig in balans voelen. 

Zaterdag had ik dan na een vervelende droom me Opa gebeld... Ja sindsdien ben ik heel erg bezig met het bezoekje dat ik hem beloofde, morgen na m'n werk, misschien wel met de kinderen. 

Dat en me werk en de bedrijfsarts en wat ik daarna ga doen, maken dat ik absoluut geen rust krijg in me hoofd, elk geluid of elke persoon die te dichtbij komt doen me mentaal exploderen. En ik ben zo iemand die altijd moet bijkomen van drukte om me heen. Wat morgennnnn, na m'n werk heb ik nog een halfuurtje voor ik bij me bedrijfsarts moet zijn, lees ik intussen een boek? En wat na de bedrijfsarts? Ga ik nog even shoppen in de stad waar me werk gelegen is? Moet ik nog wat halen voor m'n neefjes' en me zus en me Opa's verjaardag die ik gemist heb? Zo ja, wattttteuh? En haal ik dat in Nederland? Na het bezoek bij de bedrijfsarts heb ik nog iets van een kwartiertje speling voor ik de kinderen moet gaan halen op school, red ik het om op die tijd wat te vinden in Sittard centrum? Of laat ik de kinderen een uurtje in de opvang zodat ik pas na de middagpauze van me vaders' zaak aankom bij me Opa die daar ook woond? Ik heb dan ook wat meer tijd om wat te vinden in Sittard, heb ik die tijd nodig? Wil ik die tijd? Gaat m'n koopdrang het overnemen? Of haal ik de kidstoch gewoon op, op school en gaan we daarna even wat lekkers eten in Budel, Nederland, een dorpje net op de grens van het Belgische dorpje waar me Opa woond…. Zo kan ik die tijd ook overbruggen tot me vader terug aan het werk is. Werkt hij nog? Hij ging toch met pensioen? Tijd overbruggen waarom wil ik dat? Mensen ontlopen? Meer tijd om te shoppen? Me Opa zo kort mogelijk bezoeken omdat hij tegen de 90 gaat? Ik moet sowieso tegen 16u15 terug bij Nant zijn, oh en die gaat zo vervelend doen omwille van m'n bezoek aan niet Opa maar om wie ik daar ook mogelijk kan tegenkomen. Ja zo gaat dat dus al een dag of 4 in me hoofd.

Het is nu 23u44 en om 03u25 gaat me wekker, ik moet zo nog een cake uit de oven halen - vond de cupcakes die ik op me appartement bakte te plakerig. Gelukkig maar een van de 4 dingen die ik niet goed genoeg vond. Ik moet nog douchen, me make-up zoeken... 
En nog 100.000 schapen tellen, 534 keer van houding veranderen en een offer aan God brengen voor ik in slaap val.

Nighty night bitches!







Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;