Daily vibes; Irritaties


De afgelopen tijd ben ik een beetje geirriteerder dan.... Nein, nope, just being me & my Borderline.

Het begon weer met de school van de kinderen die mij en Nant een mail stuurde die begon met al gelijk een eerste leugen, Nant proberen te bellen maar geen gehoor gekregen. Nant neemt altijd op of belt altijd terug. Ja er stonden nog een berg oneffenheden in, maar dat ze zoiets op mail zetten, die dan al begind met een leugen ja dan is het voor mij meteen KLAAR. 

Dan twee, ik zocht al een tijd de perfecte vuilnisbak voor in me keuken, gevonden in de *****shop, vorige week woensdag kon ik hem ophalen bij de lokale buurtsuper, dacht 'm even snel voor m'n werk op te halen... ff snel so far so good, tot ik dat ding ff snel wilde betalen,ff snel afrekenen, ff snel met me bankkaart en zoefff naar m'n werk. Dat was buiten die verdorde grijze poedel aan de kassa gerekend, elke keer heeft die lam kraai me bij m'n kloten me haar gezaag. Ouw lel ge ze ma een kassierster en ik zen maar nen klant, met haast, houd het daar bij. Maar madam vond dat ik een bestelbewijs van diene vuilbak, die ik pas in de winkel kon afrekenen moest bijhebben. Ik zei dat daar niks van in diene mail stond, en somde de bestelreferentie op. Ik zei dat ik gehaast was. En ja dat had ik nie mogen zeggen eh, ja maar privacy dees en da en straks neemt er iemand u artikel mee en wat dan? kindeke we hebben 't over nen oranje vuilnisbak met paarse bloemen van +- €70. En die bleef maar gas geven 4 minuten aan een stuk. Dat ik ondertussen 4keer vermeldde dat ik daar geen tijd voor had en toch écht dringend moest gaan werken, en ook zei dat ik het ding dan wel een andere keer kwam ophalen. Ja dat was ook nie goed eh, en toen ik m'n klantenkaart niet bij me had, begon ze opnieuw voor 3minuten. Elke keer dezelfde shit met dezelfde kassierster in dezelfde winkel als ik die alleen voor me heb. WHYYYYY?????

Drie - ik val over kleine dingen, zoals vandaag, € 4.90 voor een smos Mexicano met de Mexicano ondersteboven tussen het broodje, ook mistte ik augurk, en lagen de groentes onder de Mexicano ipv er bovenop. Dat is mijn Borderline. 







Reacties