Daily life; Niks bijzonders



Vrijdagochtend gelijk al bij Nant thuis met hem en de kids vertrokken. Renzje bleef weer 'n dagje bij me, hij voelde zich niet zo top. Op Instagram kreeg ik eerder deze week 'n vriendenverzoek van wat in m'n vroege tienerjaren 'n goede vriendin van me was die droomde van een modellencarriere. Die vriendschap kwam op een lager pitje toen ik naar een andere school ging en verwaterde toen ze een beetje in het illegale middelen milieu belandde. Ik had een relatie met 'The Joker' en aangezien zijn broer een beetje bekendheid had in de modeindustrie dacht ze via mij aan de bak te geraken als model. Ze bleef zeuren en ik had het er een keer met me zus over tijdens een shoppingtrip, heel droog zei ik vlakaf dat het niet ging lukken met die platgesnoven neus van d'r, blijkbaar had dat iemand gehoord die haar kende. Er kwam dus een venijnige manier een einde aan die vriendschap. Boeieuh.

Zaterdag ben ik giga tegen de zin van Nant ff richting Nederland gegaan met Nandje, lang verhaal kort - ik liep er een zaak binnen waarvan ik wist dat je er piercings kon laten zetten, bleek dat Natasja ze zette, iemand die al m'n piercings zette en haar toenmalige partner zette m'n eerste tattoo. Supér leuk om d'r tegen te komen! Een gezellige babbel en drie oorpiercings later stapte ik buiten.
Nant was pissed-off met me piercings, ja boeie. I felt on top of the world. Hij heeft de hele avond geen woord gezegd. En ik kan geen kant uit want ik heb kinderen met hem en het was zijn week. 

Zondag
niks bijzonders gedaan... Iets gaan eten bij de Quick. Ik verlangde er ontzettend naar om maandag 'n dag alleen te zijn. 

Het was wel een duur weekend, ja duur het heeft me iets van €350 gekost... Die piercings lopen natuurlijk op, en ja ik koop me altijd zot bij Hema ik kocht er speelgoed voor de kinderen, bloempotten, plantjes, ja dat soort dingen dus.

Vanochtend... M'n 'buit' van zaterdag uitgepakt. Even over de weekmarkt gelopen,... Kruidenplantjes, een pyjama en alvast een nieuwe Rook piercing en een shirtje van Liu Jo met in verstoorde pailetten de tekst Love is a joke gekocht.

Nadat Nant was afgewerkt nog even boodschappen gaan doen, ruim € 120,00 weeral... De kinderen zijn morgen de hele dag bij me, ze hebben vakantie en er was geen plek in de opvang. Ik vind het veel, teveel, het vraagt veel van me om mensen rond me te hebben. 






Reacties