Daily life; Weekend





Afgelopen woensdag gaan werken, ging goed, met me leidinggevende afgesproken dat ik aankomende week op dinsdag en donderdag kom, omdat we die werkweek met ze allen vrij hebben op vrijdag. En ik maar twee halve dagen per week mag werken met telkens een vrije dag ertussen.

Vrijdag was een kutdag, dat is ook het enige wat ik er nog echt van onthouden heb, omdat Nant me wilde troosten door Paaseitjes te gaan shoppen voor de kinderen. 
Zaterdag.... Lekker lang gaan wandelen met Nant en de kids... De buurtsuper, veel te druk met het aankomende paasweekend... Dat zette behoorlijk de toon voor de rest van de avond - zie vorige post.
Gisteren... Paaseitjes zoeken! Het was de warmste paasdag ooit! Omdat het in tegenstelling tot in Nants' tuin het op mijn balkon wel lekker fris is verstopten we daar de paaseitjes... Nadien nog even richting Cardoen gereden... 

Vandaag was opzich wel een fijne dag, rommelmarktje gedaan, naar het Openlucht museum in Bokrijk gegaan,
minder leuk en ongepast was dat er een event van Vlaams Belang plaatsvond.
Nandje was behoorlijk druk en toen hij weer eens te ver ging, en ik hem gewoon zijn zin gaf opdat hij zou zwijgen kwam Nant ertussen ik riep luid en duidelijk dat Nand het al de hele dag uithing en dat ik er wel een beetje klaar mee was en dat hij zijn plan de rest van de week maar met hem moest trekken. I don't care dat er een stel met tweeling babietjes naast me stond. Ja zie ma ne keer goe ja, en steekt er nog maar wa van op age kunt want dat staat jullie ook nog te wachten.  Dat ik me intussen de allerslechtste moeder van de hele wereld voel terzijde. 
Opweg naar huis vroeg Nant wat er was, ja ik wou gewoon dat ik dood was, ik begin echt op me moeder te lijken alleen met het verschil dat ik wel oprecht van me kinderen hou... 

Ik moet steeds oplettern met wat ik zeg, ik ben d'r ondertussen wel uit dat ik voor niet Borderliners heel shockerende dingen kan zeggen. 

Ze hadden me nooit mogen ontslaan uit Rekem. 

Positieve vibe van de dag was dat ik qua voorkomen steeds meer ben wat ik wil zien,
Vans met een luipaardprintje, tattoos op me benen, roze haar, geen dikke laag plamuur maar me toch zelfzeker voelen. 

Ik verwacht morgen reactie van de school van de kinderen, daardoor twijfel ik of ik om 15u00 of 19u00 ga werken. Bring it on biatches and biatchos!











Reacties