Daily life; Een vriendin van me moeders' zus



Gisterenochtend bracht Nant me al naar m'n appartement nog voor hij ging werken.
Anders zou ik toch pas weer wakker worden tegen middagsuur.

Het was maandag, de weekmarkt staat bij me voor de deur... Ik besloot bij het kippenkraam wat lekkers te halen voor Nant en de kinderen. Reality; Kruidvat, lokale tweedehands kledingwinkel, kippenkraam, bloemenwinkel - die mooie tegenover m'n appartement. Opweg naar Kruidvat herkende ik een stem, ik keek. Het was Maria, die ene die ik toen ook bij Hema tegenkwam.
Ik sprak d'r aan... Ik ga hier verder op in bij de volgende post, morgen ofzo. 

Ik kocht wat Jamie Oliver spulletjes, een jurkje van Rinascimento in maat 38 - nog nooit had ik die maat ik voel me net een olifant boehoe en een gevlochten bloempot en eentje om op te hangen. 

Na de middag besloot ik dat ik nog wat nodig had om te bakken voor me Opa, ik ga misschien morgen wel op bezoek bij hem... 

Afgelopen vrijdag hadden we in Maastricht een heerlijke Fair trade koffie (misschien wel de lekkerste koffie die ik ooit dronk) met ditto rauwe rietsuiker gedronken, ik liep even de Oxfam wereldwinkel binnen - ik had geluk, ze hadden zowel de suiker als de koffie(pads), ik werd er heerlijk onthaald door een super lief stel van bejaarde leeftijd... Hier kom ik vaker. Bij de boekenwinkel haalde ik een boekenlegger met lampje en een coffee to go beker (die ik zonet op mijn appartement vergeten ben voor morgenochtend). Ja ik wordt weer wat langdradig, anyway vanochtend bracht Nant me weer naar m'n appartement, ik viel er in slaap tot 13u00 k*t eej. Ja onmiddellijk aan de bak eh, pecanoten bananen cake, worteltaartje en een vanille cake in hartjesvorm.

Nant ze auto is nog steeds stuk en aangezien ik morgen moet gaan werken gingen we na zijn werk een auto huren. Tegen 'n uur of 9 ging ik terug naar m'n appartement me spullen halen voor morgen, en een bloemetje ingepakt voor me zus.

Ik neem al drie dagen geen medicatie meer. Oeps.

Ik heb nog geen idee wat morgen brengt, eerst maar eens gaan werken en naar de bedrijfsarts...











Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;