OPZC Yay yay yay!!





Ik had enkele weken geleden een gesprek met m'n arts van OPZC van de afdeling waarin ik toen begeleid werd, vandaag mocht ik terugbellen wat er voor me besproken is ennnnn ik wordt 
terug opgenomen voor de Frustratie tolerantie training énnnnn ik sta op de wachtlijst voor het langdurige project!!! Oh ik ben zo blij! 

Tegelijk overviel me ook het gevoel van en m'n werk dan.

Misschien kan ik het wel, zonder verdere therapie.

Ik weet goed dat ik verloren ben zonder verdere opvolging

maar ik wil m'n werk niet kwijt.

Ja ik belde natuurlijk ook gelijk naar die fantastische dame van de ombudsdienst om alles te bespreken en vooral om d'r te bedanken! Ze probeerde me al enkele keren te bellen, maar m'n gsm staat nog steeds uit. Ja het was echt een top gesprek. 













Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;