Daily frustrations; Leaving Neverland

Ja ik heb het gekeken, tijdens de reclameblokken van andere zenders, het kon me niet overtuigen. Ook toen ik nadien de volledige show keek veranderde dat niet.

Ten eerste: Ik ben van mening dat ouders hun kinderen nooit alleen bij vreemden mogen laten. Maar dit is een ander onderwerp.

Leaving Neverland; Oftewel het verhaal van "slachtoffers" Wade Robson en Jimmy Safechuck. Ja je merkt al gelijk welke kant het uitgaat eh.
 Dus ofwel klik je nu weg ofwel zweet je 't uit. 
Vergeet niet dat die twee in een ver verleden onder eed getuigenissen in het voordeel van Michael hebben afgelegd. En dat hij ook elke keer is vrijgesproken. 

Weet je nog die rechtzaak in 2005? Dat was wereldwijd het schandaal van het deccenium. Ik geloof niet dat MJ het arsenaal aan juryleden of wie dan ook had kunnen omkopen alleen al omdat de media er keihard op zat. Wel verdedigde Wade Robson toen 22, Michael Jackson bij dat proces. Zijn getuigenis leidde er mee toe dat Jackson niet schuldig werd bevonden.
Vergeet ook niet dat die ondervragingen ook voorafgaande aan een proces voor alle betrokken partijen niet van de poes zijn. Ze vinden het, ze vinden je. Je maakt die mensen echt niks wijs. En ook de  FBI heeft MJ 10jaar in de gaten gehouden zonder dat hij het wist en ze hebben niks gevonden.

Wade Robson ging als volwassende en later ook met zijn vrouw nog op bezoek bij MJ. WIE doet dat? Lekker koffiekletsen bij een pedofiel die je misbruikte? Yeah right. 

De ommekeer van die twee jochies hebben Micheal weer tot doelwit gemaakt, ja tuurlijk waarom nu, tuurlijk nu, hij kan zichzelf nietmeer verdedigen. Ik weet ookwel dat hij dood meer waard is dan levend. Michael heeft honderden kinderen ontvangen in Neverland. Honderden kinderen wiens ouders de rijkdom en poen zo konden opsnuiven. 

De jonkies die MJ 1993 en 2003 beschuldigden van seksueel misbruik kwamen zowel voor als na zijn overlijden toegegeven dat ze logen; Dat het motief geld was en dat het idee van hun ouders kwam.

MJ Heeft een nettowaarde van om en bij de 800miljoen euro dat zie je zo dan komt jan en alleman aankakken omdat ze vinden dat ze recht hebben op een stuk daarvan.



Ik denk dat de vloek van MJ zijn oprechte liefde voor kinderen was. Hij was een van hen. Hij is nooit schuldig bevonden voor kindermisbruik op welke manier dan ook. Voor mij is het gewoon duidelijk dat hij andere kinderen de kindertijd wilde geven die hij nooit had, een van die kinderen was hijzelf. Hij heeft geen echte kindertijd gehad. 
Ja dat in combinatie met zijn excentrieke uiterlijk...… Zorgde ervoor dat hij voor freak werd versleten door mensen die het niet aankunnen zonder simpele labels. Hij is ondefenieerbaar. Oehoeh hij ziet er anders uit hij zal wel schuldig zijn. Nagel hem aan de schandpaal!

Ik vind hem een genie.
(Nog even tussen haakjes, ik beleefde ik mijn kindertijd op Michael Jackson zijn hoogtepunt als soloartiest en kreeg de hype rondom zijn opvallende levensstijl en uiterlijk daardoor ook tot aan zijn overlijden mee. Mijn mening daaromtrent is nog steeds dezelfde; Als t -ie maar gelukkig is. Ik vond zijn muziek oké maar een fan was/ben ik niet, ik had wel een paar superfans onder mijn klasgenoten zitten, Stijn ik kijk onder andere naar jou - ps ik zag je moeder onlangs, ze is nog steeds de mooiste vrouw van haar dorp.)






Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;