Daily vibes; Opa


Vrijdag op zaterdag echt ontzettend heftig gedroomd, Nant maakte me wakker omdat ik zo onrustig was. Ik droomde over m'n Opa die ik in het laatste stadium van zijn leven verzorgde. De dag voordien droomde ik iets soortgelijk over de moeder van m'n moeder die ik 'n 4jaar nietmeer had gezien toen ze verschillende terminale kankers kreeg, ik ben d'r toen ook niet gaan bezoeken en ook op d'r uitvaart was ik niet aanwezig. Ik heb daar achteraf ook geen spijt van gekregen, al is ze nog maar een goed halfjaar geleden overleden. 

M'n Opa dat is een ander verhaal, ik heb m'n Opa, die bij m'n ouders en zus en d'r gezin woond, al van ongeveer augustus vorig jaar nietmeer gezien. Het ergste vond ik dat ik met nieuwjaar en op zijn verjaardag hem niet bezocht had. Ja ik voel me daar ronduit rotslecht over elke keer it crosses my mind. Enja dan met die droom, ik heb een behoorlijke pot staan janken toen ik wakker werd... In overleg met Nant besloot ik hem gewoon te bellen, het was zaterdag, de kans dat hij of me nonkel zou opnemen was nu het grootst. Ik had geluk, en hij was ook helemaal niet boos! Ik heb wel 100keer gezegd dat ik hem mis en dat ik van hem hou! Oh god het deed me zo goed van hem te horen! Ik ga proberen, woensdag na me werk op bezoek bij hem te gaan met me kinderen. 
Nadien er nog met me beste vriendin gebeld. Ze denkt dat ik sterk genoeg ben om hem te bezoeken en daarbij me ouders links te laten liggen. Nadien had ik wat ruimte nodig, ik had plantjes gekocht in Maastricht en bracht ze naar m'n appartement, ik zocht ook gelijk wat bakboeken uit om wat glutenvrij lekkers voor m'n Opa en Nonkel te bakken en misschien naai ik ook nog wat leuks voor me neefje.









Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;