Daily life; Irritatiesssss




Maandagochtend gelijk met Nant en de kinderen opgestaan, op maandag is het weekmarkt bij ons en daar ging ik naar toe. Er staat een mooie plantenkraam, helaas veel regen en hagel waardoor veel marktkramers waaronder het plantenkraampje afhaakten. Wel leuke dingetjes gevonden in het plantenwinkeltje tegenover m'n appartement... 's Avonds toen Nant naar mijn appartement kwam, gelijk knallende ruzie. Nant heeft autopech waardoor hij mijn auto tijdelijk gebruikt, ik zou woensdag om 14u30 op mijn werk verwacht worden en vroeg of ik even m'n baas mocht bellen of het niet later kon. Nant was er niet oké mee dat ik ging werken en bla bla bla. Hij dreigde zelfs met me te laten colloceren en van die onzin. Heb 'm eruit gegooid. Even later stond hij terug voor de deur en gooide ik hem er terug uit. Achja ondanks dat ik slecht sliep was het wel een fijn avondje en dagje voor me.


Woensdag stond Nant dan op m'n appartement na zijn werk, hij had me baas gebeld en ik mocht komen werken wanneer ik dat wilde. Door de hele zeikzooi met Nant was ik te laat met m'n medicatie, Sipralexa 20mg. Waardoor ik weer afhankelijk van hem was om op me werk te geraken.


Op het werk ging het top. Niks op aan te merken. Moet alleen erg wennen aan het lange rechtstaan en rondlopen.


Nant kwam me halen en hij had weer teveel tijd besteed met m'n doen en laten te checken.
Uit wat hij zei kan ik afleiden dat hij in me Gsm zit te neuzen, ja 'n ex van me, Joris, stuurde me wel eens "dickpic's" hij was daar niet blij mee en vond dat hem dat moest zeggen. Ja waarom dan? Nant is me ex. En ja van Joris weet heel het dorp/zijn entourage dat hij een beetje seksueelgefrustreerd is. Nant begon dan nog over "mensen van de manege" die hij kende. Ja daar waren ik en "The Joker" wel eens eerder toevallig iets mee gaan eten en drinken. Die "mensen van de manege" daar huurde "The Joker" zijn appartement ook van. Wist dat hij ineens heel snel weg was uit dat appartement vanwege een meningsverschil. Heb d'r niet verder over doorgevraagd. Nu wist Nant me te vertellen dat hij de huur niet kon betalen. Tja I couldn't care less. Dat van Joris zei hij te weten omdat een kameraad dat zogezegd in diens Gsm had gezien. Je reinste onzin natuurlijk.


Weet ook niet wat Nant zijn motieven zijn. Wat ik wel weet is dat zolang ik naar Nant zijn wil handel dat het allemaal oké is. En dat verder het erop lijkt dat hij vanalles en nog wat aan het verzamelen is om tegen me te gebruiken.


Vandaag heeft Nant de kinderen bij me thuisgelaten. Zogezegd omdat ze moe waren van de late rit naar m'n werk.






Reacties