Daily life;



Vrijdaggggg… kinderen thuisgehouden... just for my own safety. Naar mijn appartement gegaan, naar Nant vertrokken, terug naar mijn appartement gegaan om m'n portemonnee te halen die ik er vergeten was....

Zaterdag... Nandje meegenomen op een shoppingtripje net over de grens... Eerst snoepjes gaan kopen voor onderweg. Het was een topdagje met m'n kleine man, oh wat een heerlijk kind is het toch. I'm the luckiest mom I know! Ja ik vond het echt nog leuker als alleen gaan shoppen. Als het mis gaat in m'n hoofd dan ga ik shoppen, het is ook maar alleen dan dat ik er plezier in heb. Als ik in balans ben dan ja liever niet dan wel. Ik had vrijdag al gepland dat ik met een of ander smoesje alleen ging shoppen in Nederland, het is zoals een verslaving op dat moment. Ik had veel gekocht maar was aan de late kant op terugweg. Waardoor ik geen tijd meer had om alles weg te steken op m'n appartement. Ik heb toeren moeten uithalen opdat Nant mijn auto niet nodig had voor het een of 't ander. Nant was me al gaan zoeken, m'n Gsm staat nog uit. Ja Nant is m'n ex, maar hij weet dat ik veel geld durf uitgeven als ik niet oké in m'n vel zit. Maar ik heb wel écht leuke dingetjes gekocht én met goedkeuring van Nandje.

Zondag maakten de kinderen ons al vroeg wakker en kropen even bij me in bed voor een babbeltje en wat knuffels, ze voelen zich echte prinsjes zo in het grote bed bij Mama. 's Avonds even naar mijn appartement gegaan. Het waaide erg hard wat er in resulteerde dat de trampoline bij de buren belandde.

Ben inmiddels ruim een twee weken bevangen door griep & migraine... Uitputtend.









Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;