Daily life;


Afgelopen vrijdag de kinderen weer thuisgehouden... Geen idee wat ik gedaan heb maar het was alleszins rustig.

Zaterdag al vroeg in de ochtend naar de kapster, aan haar dank ik mijn roze haardos...

Nadien nog even gaan shoppen, niks bijzonders. 

Een bakvorm in de vorm van een Volkswagen, m'n neefje is daar zot van en m'n zoontjes zijn dol op auto's dus die komt sowieso van pas. En een lichtgele blazer, gewoon omdat ik die nog niet had en ik door terug op mezelf te gaan wonen héél véél kleren heb weggedaan en ik dus op dit moment vooral winterjassen bezit. En een jumpsuit, eentje met korte broek, m'n oog viel erop dus ik besloot het erop te wagen en ja ik kwam er best heel goed mee weg met een zwarte panty eronder. Ik ga jumpsuits altijd uit de weg omdat het mijn achterwerk er gigantisch doet uitzien. 

Ahja en een klein appelsienenboompje, dewelke ik veel te duur betaalde in het veel te leuke bloemenwinkeltje waar ik vanuit mijn appartement binnenkijk. In de etalage is het altijd een beetje een botanische jungle (book bijna) terwijl je bij het binnenkomen vooral veel mooie aller verse boeketjes bloemen vind of zelf  kan samenstellen op en rond een tafel die zo uit het bos lijkt te komen, als je verder loopt - je moet het je voorstellen als een Italiaanse serre waar de natuur al decenia lang zijn gang gaat, een ronde oude met glas ingelegde verroeste betaaltoog doet dienst als etagere voor grote vetplanten en vazen en kleurrijke decoratie uit het duurderde segment, aan de plafonds veel hangplanten, kleurrijk, sober, vleesetend,... industrieel aandoende metalen rekken gevuld met om ter mooiste bloempot, ruwe recht-uit-het-bos houten planken aan de muur met cactussen en planten en bloemen en curiosa... Ik kom er minstens 2-wekelijks en elke keer is het assortiment anders. 

Zondagochtend al vrij vroeg met Nant en de kinderen richting Ardennen vertrokken, beetje winkelen, wandelen, uit eten...

Geen idee waar het vandaan komt maar woensdag gaan Nant en ik kijken voor een huis; 
Samen te kopen dus.

Nant was vandaag ziek en bleef dus thuis, in de namiddag ging ik even naar mijn appartement en die slaappillen halen die de arts van OPZC me had voorgeschreven.

Bijna woensdag, bijna weer 4uurtjes werken!







Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;