Daily life; Van 24 t.e.m. 28 maart


M'n week verloopt dusver rustig ondanks de mentaal vele upjes en downtjes. Een van m'n 1050 hobby's zijn kleding & handtassen naaien, daar ben ik tenminste 'n uurtje per dag lekker mee bezig geweest. Afgelopen maandag een onwijs leuke jurk en kruidenplantjes gekocht op de weekmarkt. Daarna leukte ik 'n bloempot op met een afgedankte puzzel van Ben & Jerry van de kinderen, het was de eerste keer dat ik een lijmpistool gebruikte - wat een handig ding is me dat! M'n gsm staat nog steeds uit dus die foto's heb je nog te goed van me. 
Gisteren woensdag, dus mijn misschien wel laatste 4 enige uurtjes van de week gaan werken.
Want volgende week heb ik een afspraak met me bedrijfsarts.
Het lijkt wel alsof ik steeds ziek ben als ik moet gaan werken... Nant bracht me want ik mag niet autorijden met me medicatie. Ja leuke babbeltjes met leuke mensen. Ook mijn werkgever heeft problemen met een toeleverancier door de Brexit intussen. 

Vandaag toch even 'n tikje make-up opgedaan, vroeger ging ik niet eens tot aan de brievenbus zonder make-up. Vroeger trok ik me aan wat mensen over me dachten, sinds ik kinderen heb een stuk minder en de laatste maanden boeit het me niks meer. Maar oké make-up hoort en voor mij doorgaans gewoon bij. En ik plande opweg naar m'n appartement even te kijken of die ene tattooshop in het centrum open was, wil iets wat verwijst naar m'n twee(ling) zoontjes, eind april is het voorontwerp klaar. 








Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;