Daily life; Piepers



Gisteren 4uurtjes gaan werken, de voorlopig enige 4uurtjes per week.
Ik had goed geslapen. En was ruim optijd op m'n werk. M'n beste vriendin fluisterde me toe dat ze ons tripje naar zee aan het plannen was, leuk! M'n baas kwam ook even bij me staan en we wisselden gedachten uit. Het ging me goed! M'n beste vriendin stond tegenover me te werken en zorgde ervoor dat ik mezelf niet voorbij liep. Fijne babbeltjes fijne mensen. De uren vlogen voorbij.


Nadien nog even bij de Hema & Kruidvat & Jumbo binnengelopen... Wax strips, stoere zwart metalen kruidenrekjes, een plateau op wieltjes & wat lekkers was de buit. Opweg huis stopte ik nog bij Kringloopwinkels, ik kocht voor €35 een grote - 60cm ongeveer kabouter uit een soort van rubber plastic ookwel gekend als een "pieper" uit de jaren 80. Ik weet dat kleine piepers uit die tijd een behoorlijke duit kosten én ik vond hem gewoon te leuk, hij gaat dienst doen als fruitschaal. 

M'n gedachten gaan de laatste dagen behoorlijk fout, maar doordat m'n gsm uit staat wordt m'n negatieve gedachtengang en vooral het handelen ernaar niet te ver getriggerd.

We krijgen volgend jaar weer een loonsverhoging op het werk.
Nant wees me erop dat ik nog een lange weg bij OPZC te gaan heb.
Ik weet het, en ik weet dat het nodig is. Maar niet ten koste van m'n job.

Wat ik met Nant wil weet ik nog steeds niet, ik weet niet wat hij gaat doen als ik beslis dat ik alleen verder wil. Ik denk dat ik me daar het meest oncomfortabel bij voel.

Hij praat soms ook wartaal, dat ik met een collega seks heb gehad want hij had een gebruikt condoom in m'n auto gevonden. Geloof me in mijn auto willen kakkerlakken niet eens van de grond gaan. Bedoel ik heb een leuk auto'tje maar vanbinnen is het een rommeltje.













Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;