OPZC Dag 30



Vanochtend gelijk Relaxatie therapie
ging goed, viel naar het einde toe wel bijna in slaap. 

Nadien onze papieren invullen over hoe en wat afgelopen week en de plannen voor het weekend,
die sessie vullen we hier een pak uitgebreider in als bij de Observatie therapiegroep.
Bespreking ervan ging ook goed.

Intussen was er gisteren toen ik afwezig was blijkbaar vanalles mis gelopen waardoor een van de meiden besloot nietmeer terug te komen. Ja goed jammer.

Ik had nog wat tijd na mijn lunch en besloot even naar de overkant te lopen om te kijken hoe het daar ging, een van de meiden daar had vandaag een belangrijk gesprek maar ze was al twee dagen niet naar de sessies gekomen helaas. En blijkbaar gingen er twee anderen met ontslag vandaag, eentje woond op enkele meters bij me vandaan die kom ik dus zeker nogwel tegen. En een andere dame had een operatie gepland, ze komt over twee maanden terug dus ik zie ze zeker nog, hoop ik. We liepen er met z'n allen er daardoor wat treurig bij en vonden troost bij elkaar. Ook nog lekker ff bijgebabbeld met de andere meiden. Ontroerend momentje was ook toen een van de jonge gasten een van de oudere dames troostte, prachtig. Ja d'r lopen daar veel hele mooie mensjes rond. 

In de namiddag... CPP, een crisispreventieplan opstellen... 
Je hebt de groene zone waarin alles gesmeerd loopt
de oranje zone waarin je begint te wankelen
en de rode zone waarbij het hek compleet van de dam is/
Dat hadden ze me mij Observatie ookal proberen te laten doen maar dat was me tot op heden nog niet gelukt. Nu met begeleiding heb ik een mooie start gemaakt.
Ik ken dus vooral de groene en rode zone. Een beetje zoals alles wit en zwart is in mijn leven en niet grijs, of in dit geval oranje.

Nadien Ergotherapie, de Observatiegroep was daar ook enja leuke babbeltjes, dus eigenlijk niks geknutseld. 

Top dagje, hij was voorbij voor ik het wist.

M'n auto geeft de laatste dagen wat problemen aan, waardoor ik, Nant gaat het resoluut afkeuren, maar waardoor ik nu voor een andere auto aan het kijken ben, een Mini Cooper of Mercedes, m'n twee favorieten zijn per toeval ook groen. British racing green en Urban green.

To be continued dus!






Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;