Daily life; Weekend




Vanochtend lekker lang in bed blijven liggen, migraine vannacht en verder vooral heel veel niks gedaan, net tegen de avond nog even 'n ritje Jumbo, opweg naar daar bedacht ik me of ik niet gewoon een tijd met "de late" kan gaan werken, na m'n uurtjes in het OPZC.
Ik denk dat ik gewoon veel beter functioneer als ik te weinig tijd heb, als ik onder een bepaalde druk sta. Ik mis dat gewoon. 
Morgen heb ik het erover onder de weekendbespreking of met mijn mentor.
Voor zo meteen staat me nog een stevig pak huiswerk te wachten... Uitgesteld omdat er tochwel onderwerpen zijn die me ongemakkelijk maken. Nu intussen nog even genieten van een ouder live setje van Linkin Park 

Gisteren... Renzje ging met Nant mee bij diens' broer werken & Nandje ging met mij mee
heerlijk te voet door de regen een paar winkels binnen, Nandje wilde chocolade voor zijn juffrouw die na een lange afwezigheid er morgen terug is, en 't is ook zo'n lieverd, alles wat hij kreeg wilde hij alleen als zijn broer het ook kreeg. En dan zo door naar mijn appartement slenteren, met verse gebakjes van de bakker, en een warme choco voor de tv met m'n jongeman, genietennnnn! We hadden ons ook verkleed als ninja's en ik stak (eindelijk) batterijen in hun Monchhichi auto's op afstandsbediening, ik dacht dat die dingen ook herrie zouden maken vandaar dus maar dat was niet het geval. Ik geloof dat Nant ook met opzet een van de kinderen mee wilde nemen omdat het me afgelopen woensdag toch wat veel was, twee ineens in een huis dat het mijne nietmeer is. Op mijn appartement verviel ik snel in de onhebbelijke gewoonte van mijn kasten te herschikken. Ik vond ook dat het gewoon te druk werd, teveel planten vooral, en rommel dat eigenlijk geen rommel is maar vooral dingetjes die me blij maken. 

Verder ben ik al een paar dagen aan het kijken om over enkele maanden een andere auto te kopen,
ik voegde vandaag een Suzuki Vitara en Jeep Renegade aan m'n favorieten toe, ben er inmiddels wel uit dat het een 5deurs wordt.








Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;