Daily life; Geen OPZC





Zoals verwacht geraakte ik gisterenochtend m'n bed niet uit, dat in combinatie met korte maar krachtige migraine aanvallen zorgde ervoor dat ik gisteren niet naar OPZC gegaan ben.


Toen ik uit m'n bed kwam was het al ver voorbij middag. 
Bad vibes all over, en dan ga ik dus shoppen.
Ik reed naar een winkel voor kussens, ik had er leuke in de folder gezien, suede met groen/zwarte jungle print, ik kocht verder een dartbord, een bloempot, theelichtjes met donkere veertjes,... En een lijmpistool met 't idee m'n vintage knoopjes op bloempotjes te plakken.
Opweg naar de Blokker trok Donald Duck bij de Zeeman m'n aandacht, wat kleinigheidjes voor de kinderen gekocht. Even de Blokker binnen gestapt maar hun Belgische filialen kunnen de Nederlandse, ook qua assortiment niet ervaren. Ik liep er binnen voor Douwe Egberts bekers die ze blijkbaar in Belgie niet kennen.
Ik reed voor tassenband naar Veritas, je weet wel voor die Nummi tote van Named waar ik aan begonnen was. En ik heb een ongelofelijk zwak voor Disney, toen m'n kinderen geboren werden was alles in het thema van Bambi's Stampertje. Ook voor Jungle Book, The Little Mermaid enneuh Alice in Wonderland heb ik een zwak. Ik vond niet de tassenband die ik wilde, maar ik vond wel Disney stofjes van Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen, Jungle Book én Bambi aan 2+1 gratis. En een dromenvanger haakpakket en La Maison Victor.


Nadat de kinderen in bed lagen al dat leuks naar m'n appartement gebracht, ik las er ook wat maar al heel snel kreeg ik moeite met lezen en ja zag ik de bui weer hangen... Even in het donker gaan liggen en dan toch maar, compleet onverantwoord naar Nant gereden. Daar werd het maar steeds vervelender, moeite met praten, orientatie, slapende handen, armen, benen en voeten, misselijk, gigantische hoofdpijn. Nant wilde een ambulance bellen of naar de dokter van wacht gaan... Net als de vorige keer, maar toen vonden ze niks en konden ze me enkel verplichtte rust geven.


Tja vandaag dus weer niet naar OPZC, de regel is d'r als je meer dan 4 keer afwezig bent, je eruit ligt.
Ja dat slaat natuurlijk nergens op. Wat als ik dan toch naar daar zou rijden, wie is dan in fout als ik 'n ongeval krijg? Ik wil natuurlijk m'n plek in m'n therapiegroep niet kwijt..... 


Ik ging de kinderen op school ophalen en ging met ze naar m'n appartement...
Nant kwam na zijn werk na m'n appartement, we hadden een goede babbel over het gebeuren in OPZC. 






Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;