Daily life; Everyday I'm puzzle... ing?



Zaterdag.... Rond 10u opgestaan omdat ik Nant moest helpen bij iets klein, nadien tot 14u00 door verder geslapen op de zetel. Mede mogelijk gemaakt door Seroquel XR.

Nadien even gaan shoppen, Nant gaat zondag de hele dag met een vriend weg en ik wilde voorzien zijn voor de kindertjes.

Nadien nog even boodschappen gedaan voor bij Nant ook.

Voor de rest niks bijzonders...

Opnieuw Seroquel XR genomen maar toch al om half10 opgestaan,
een beetje zitten ronddraaien tot ik met de kinderen naar mijn appartement kon gaan.

In het begin ging het wat stroef, m'n gedachten gingen alle verkeerde kanten uit, ik heb me aan het bakken gezet en ook een tas van Named getekend en al deels uit de stof geknipt.

De laatste uren gepuzzeld, domino, letterspelletjes enz... met de kinderen gespeeld,
gewoon op de grond, een warme eikenhouten vloer... en ja dit is de Mama in mezelf die ik gemist heb.

Morgen begint Nant terug te werken, wat betekend dat ik alleen naar OPZC moet rijden en ook de kinderen naar school moet doen.

Ik heb eigenlijk nog een hele berg huiswerk tegen morgen...









Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;