Daily vibes; Zondag



Gisteren nog even boeken gaan shoppen, over mindfulness, 'n werkboek m.b.t. hoogsensitiviteit, 'n paar kinderboeken waaronder eentje over wat je allemaal mist als je 'n dag niet naar school gaat; ik vertelde het aan m'n kinderen door de ogen van het zoontje dat niet altijd even graag naar school gaat, ik zeg het je, wat een schot in de roos is het! Ik haal zeker nog een exemplaar voor bij Nant. Ik zoek de titel zeker nog op voor je.

Ik beloofde Nant rond 16u00 terug bij hem te zijn, 
maar ik geraakte aan de babbel met de dame van de boekenwinkel, 
het was iets voor 16u00 toen ik er buiten was maar besloot op terugweg nog even bij een kledingwinkeltje te stoppen... Intussen was het blijkbaar 16u35 en was Nant me komen zoeken, hij heeft me dan compleet voor schut gezet in een volle winkel, toen hij vertrok vroegen twee wildvreemden of het wel ging met me... Tja... Ik voelde me klein.

Ik vertrok meteen naar Nant en begon mij spullen te verzamelen,
na heel wat gedoe ben ik toch gebleven omdat ik ik niet zeker ben dat ik getriggerd wordt om zelfmoord te plegen. Die laatste woorden zijn echt niet gemakkelijk om te typen neem dat van me aan. 

Vanochtend was Nant nog kwaad maar uiteindelijk deed hij in de loop van de namiddag terug normaal. Ik ben dan rond 16u00 naar mijn appartement gegaan tot 20u00 ik had beloofd om rond 19u00 terug te zijn, maar ik heb daar geen klok. Nant deed daar achteraf ook niet moeilijk over, omdat ik me aan mijn belofte had gehouden, en vooral omdat ik het niet vergeten was, tandpasta, hondenvoer en brood te gaan halen, als top off the bill bracht ik ook zijn favoriete Ben & Jerry's mee; Strawberry Cheesecake it is!

Op mijn appartement... Ging ik meteen weer naar beneden, want het leukste boetiekje van voor mij heel Limburg ligt daar. En dat is op zondag open. Ik was opzoek naar suéde veterboots, die vond ik meteen maar niet mijn maat, de bazin laat ze in mijn maat overkomen van een ander filiaal. Ik werd intussen ook verliefd op veterlaarsjes in leer, ik wilde helemaal geen leer meer, maar ze waren van zo'n mooie kwaliteit dat ik ze niet kon laten liggen, en omdat ik de Dr. Martens boots die ik wil niet in mijn maat vind ging ik voor de bijl. Er stond nog een paar bijzondere laarsjes, heel winterse, maar die waren met 50% korting nog ruim € 189 dus daar denk ik nog over na. Ik kocht wel nog een jurkje. 

Op mijn appartement draaide ik lekkere LP-tjes van The Weeknd, Bring Me The Horizon & Imagine Dragons. Verzorgde m'n planten, en liet ik een cactus vallen. Zocht ik kleding bij elkaar voor komende week...En eerlijk is eerlijk ik staarde ook door de ramen om te zien of  "The Joker" achja whatever whatevah whateva eva. En toen ik het bidprentje van Sil tegenkwam wist ik dat het tijd was om terug naar Nant te gaan. Het gevoel ik heb bij dat Sil een eind heeft gemaakt aan zijn leven dat is onbeschrijfelijk. I would always have hes back, ik dacht écht dat hij dat wist. Ik mis 'm heel hard.











Reacties