Daily vibes; Soulmates



Zoals ik al vertelde eerder deze avond, mijn cirkel is nogal exclusief, lol.


Toen ik in 1994 geoppereerd werd aan m'n oren, leerde ik een jongen kennen die heel lang m'n beste vriend, m'n zielsverwant was. Hij woonde in Antwerpen ik in Limburg. Ik weet nog goed de eerste keer ik hem zag, gelijk aan bed samen op de Gameboy. Zijn zusje lag op de kamer naast me en m'n moeder had een goede klik met haar. Toen we jong waren kwam hij regelmatig logeren, soms verloren we elkaar jaren uit het zicht... Hij en ik hadden dezelfde nickname bij vrienden, Linkintje, naar Linkin Park natuurlijk. Altijd als we elkaar weer hoorden of zagen ja echt zielsverwanten... Samen rollerbladen, skateboarden,... Ik vroeg me vaak af of hij dat ook zo zag... we noemden elkaar in onze puberende jaren Soultje en Souleke. Intussen nam het internet en MSN gebeuren zijn intrede. Dagen en nachten babbelden we... Tot hij op een keer vroeg of ik wist dat hij tot over zijn oren verliefd op me was. Ik was van dag één smoorverliefd op hem. Vanavond stond YouTube op ad radom en kwam er een liedje van ons voorbij. Ik heb hem een berichtje gestuurd, ik heb hem inmiddels 12jaar nietmeer gezien, en misschien moeten we maar weer eens 'n keertje afspreken?











Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;