OPZC Dag 24 (A)D(HD)-Day



Linkin Park met The Cat...alyst draait op de achtergrond.
De sessie met Rick en Ans zinderd na. Er werd me ook gevraagd of ik boeken las, neen. Maar ik wil het wel, ik heb een paar boeken die ik graag zou lezen, ik wil echt graag lezen maar het lukt me niet. Vroeger las ik graag de Kippenvel boeken van R.L. Stine en kinder encyclopedieën in een paar uurtjes uit. Ik nam er net mijn (papieren) agenda bij en vermeldde spiritueel, adrenaline junkie en waarom ik geen uitgebreide vriendenkring had/heb en ook niet wou/wil. Misschien wat om morgen te vermelden? Ik was veel bezig met spiritualiteit, tarotkaarten, wicca enz... Tussen m'n 13 en 19jaar. Waarom? Geen idee. Een adrenaline junkie ben ik altijd geweest, geen idee waarom, ik wordt er gewoon intens blij van. Ik heb een kleine maar heel goede cirkel, ik heb gewoon geen zin om een uitgebreide vriendenkring te onderhouden en heb d'r ook gewoon geen zin in, de energie niet voor.











Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;