OPZC Dag 23





Vanochtend gelijk Expressie, maar doordat de sessie niet gegeven werd door de vaste docent even getwijfeld om te gaan omdat de vervang docente me niet ligt. De vaste docent is een heel enthousiast creatief iemand die heel energiek door de sessie gaat. Vorige week hebben we met de vervang docente 'n uurtje gebabbeld over onze kinderen. Vandaag gingen we plakkertjes met een voorwerp op elkaars hoofd plakken die je dan moest raden, dolle pret; NOT. De groep is intussen explosief groot geworden en dat met een of ander orkest op de achtergrond maakte me doodmoe & geagiteerd. Had echt beter 'n uurtje gaan slapen. 

Daarna PMT/sport... Met de frisbee gooien, had ik me daarom zo sportief uitgedost? Ik wilde de les gelijk skippen omdat ik al zo moe was door de vorige sessie en ik de voorbije weken de sessies ook met tegenzin heb afgerond, 'n keertje geblindoekt rondlopen, met kersenpittenkussens gooien,... Maar we moeten na elke sessie een handtekening op ons programma laten zetten als bewijs van het bijwonen van de sessie, de docent wilde m'n programma niet aftekenen bij het voortijdig verlaten van de gym. Vis wijf. Wij, de therapieleden beslisten de sessie voortijdig af te breken omdat d'r eentje een venijnige val achterover maakte. We kregen geen handtekening ze zou naar onze afdeling bellen om te zeggen dat we daar waren geweest, terwijl ze bij de dame bleef die een flinke val had gemaakt. Ik lijk wel een ouwe zeur nu eh. En ik ga nog even door. 

Here we go. Vorige week... Woensdag? Was er aangegeven me verder te testen op ADHD, wat ik niet heb, maar ze zullen willen cashen? Ik had expliciet gevraagd om die testen niet in te plannen als ik creatieve sessies heb and guess what, ze zijn ingepland als ik creatieve sessies heb. 
Morgen om 10u de eerste ronde. Donderdag de tweede. 


Nadien de naam ontgaat me evennnnn ja het komt neer op mindfulness in elk geval.
We gingen verder op waar we gisteren gestopt waren, participeren - emoties: gedachten, gevoelens en gedrag. Ook die sessie zat overvol, everything mindfulness zijn m'n favo sessies, de sfeer in de groep zat goed maar ik was overtriggerd door de drukte. Huiswerkopdracht gekregen, we moeten onder andere een routinebezigheid zo fris mogelijk maken door er bewust en vriendelijk aandacht aan te schenken in het moment. Ik kies voor het autorijden, omdat het tot voor kort routine was om veel kilometers te maken, maar ik geen lange afstanden durf te maken onder invloed van de dosis Sipralexa die ik neem. 


Nadien patience staff meeting/afdelingsvergadering... Niks bijzonders.

Eenmaal bij Nant zou ik voor het eerst sinds lang 'n paar uurtjes alleen zijn met allebei de kinderen,
wat ik als negatief ervaarde. Ik ben erg moe en op dit moment kan ik m'n kinderen dan niet geven wat ik wil. Ik sta steeds te roepen dat ik terug wil gaan werken, knallen, maar ik kan op dit moment nog niet eens naar behoren voor m'n kinderen, m'n twee prinsjes zorgen. Wat een teringzooi gewoon. Anyway ik had gekookt voor ze, ze vonden 't lekker en aten goed dus nadien 'n ijsje erbij.


Damn heb vandaag zoveel zitten zeuren dat ik niet eens zoveel zin heb om deze te publiceren.


Ooit wordt dit een heel luchtige bijdehande blog, until that day I salute you.






Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;