OPZC Dag 21



Gisterenochtend meteen een gesprek met Maarten en zijn collega...
Ze worden van buitenaf ingeschakeld. Ze hebben dus niks te maken met de afdeling waar ik op de wachtlijst sta. Het ging vooral over hun onderzoek naar ADHD bij me. 
In de loop van volgende week/weken worden er bijkomende tests gedaan.
Ik had eerder al aangegeven dat ik er m'n ouders/familie buiten wilde houden, 
ik heb ze gewoon carte-blanche gegeven, ik wil beter worden het intereseerd me zo onderhand nietmeer hoe. 

De rest van de dag vulde zich met ergo en relaxatie therapie,
ontzettend fijn. 

Goh ik ben 'n beetje kort eh...
Vanmiddag toen ik me bij Nant boven aan het make-uppen was
zag ik een auto zoals die van m'n zus voorbij rijden, ik bleef even kijken of hij snel zou keren, en ja hoor daar reed 't lief van de zus heel stil en druk wijzend voorbij. Ik snelde nog naar buiten maar was te laat. Nant woond in een doodlopende straat waar je alleen komt als je d'r moet zijn.
Ik heb me d'r behoorlijk druk in gemaakt.
Het is 'n behoorlijk eind rijden voor m'n zus tot hier en hebben die nu echt niks anders op 'n zaterdag te doen? Ik begrijp het gewoon niet. Ik ben altijd de slechte geweest en toch hebben ze zoveel interesse in mijn doen en laten. Hetzelfde gaat trouwens voor m'n ouders op, nooit geen goed woord over me over hun lippen krijgen en dan toch vinden dat ze recht hebben op m'n kinderen, what the fuck gewoon. Dus ik was nooit goed genoeg, maar mijn kinderen wel? Ik begrijp dat gewoon echt niet.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;