OPZC Dag 16



Hoi hoi,

Gisteren viel de eerste sessie gelijk weg door afwezigheid van de therapeut.

M'n mentor zag haar kans voor een persoonlijk gesprek dat ruim 1,5uur in beslag nam...
Ik sprak met haar voor het eerst over dat ik heel graag koop, te graag, ongezond graag. Dat was wel goed voor me, als je 't jezelf hard op hoort zeggen is het toch anders.

Nadien alvast de weekevaluatie ingevuld, met de upjes, de downs, hoe ik me fysiek, emotioneel, psychisch, enz... Voel, wat m'n topmomentje afgelopen week was en m'n piekermomentje, wat er dit weekend op de planning staat... In de namiddag wordt daar dan uitgebreid tijd voor gemaakt tijdens een aangepaste sessie. Voor die sessie hadden we nog een groepsgesprek, daarin kunnen we over alles babbelen onder begeleiding van een Psychologe... Daar viel me op dat ik scherp uit de hoek kan komen wat betreft mijn ouders. Na de sessie vroeg mijn Psychologe om schoolrapporten om verder onderzoek te kunnen doen naar of ik ADHD heb. De weekevaluatie verliep vlot en zo zat de donderdag er al weer op.

Na de dagtherapie ging ik nog even de buurtsuper binnen, met een kind die ze dag niet had yay.
Nuja goed hield het hoofd koel maar een remindertje voor de volgende keer is tochwel niet op zijn negatieve gedrag te reageren. Anyway intussentijd had mijn baas van het werk, which one else :s naar Nant gebeld, hij wilde vrijdag langskomen met me Kerstpakket. Ik heb heb terug gebeld, yay applausje voor mezelf, heb een top baas maar durf nooit zelf bellen als ik ziek ben omdat ik dan uiteindelijk toch gewoon ga werken. Maar dat is me eigen schuld. En het is ook een top baas, anyway over twee weken vrijdag komt -ie langs in m'n crib whahaha. 

Zodra ik bij Nant aankwam ben ik naar mijn appartement gegaan, opzoek naar m'n rapporten, en Nant ging ook opzoek maar we vonden niks.













Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;