Daily vibes; Geen OPZC wel migraine & miskopen



Ik was al heel het weekend uit m'n doen en afgelopen nacht kwam daar migraine bij me hele rechterkant van me gezicht leek verlamd. In de eerste instantie niks ingenomen, maar vanochtend dus wel, een van de kinderen wilde me wakker maken "voor naar m'n werk" te gaan. Johan belde naar OPZC om te zeggen dat ik niet kwam. Jammer, ik mistte hierdoor een van m'n favoriete therapien. Ben dan tot tegen de middag in bed blijven liggen. Nant was al lekker bezig geweest buiten. Nadien nog door een stom misverstand woorden gehad, ik wil weg bij Scarlet & had me in me hoofd gehaald naar Telenet te gaan, ik dacht Nant helpt me daar wel ff bij maarrrrr Nant is anti Telenet. Ik heb een tijd voor Telenet gewerkt en laten we zeggen dat ik toen vooral blij was dat we toen geen Telenet had. Maar de situatie is nu anders. However de discussie ging snel liggen en de rest van de dag verliep aangenaam, gezellig eigenlijk best wel. Ik kan alleen absoluut nog niet tegen drukte. Alleen ja in me hoofd is het weer fouter dan ik hebben kan. 
Het leven wil me gewoon niet denk ik. Oh ja juist, miskopen, ik kocht een tijd geleden onwijs leuke sneakers, gif groen met een zwart grijze luipaard print en een witte ietsje verhoogde zool. Ik droeg ze vandaag en had er gelijk zweterige, bijna natte voeten in. Ze zijn van Kangaroos. 






Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;