Daily life; Zaterdag



Vrijdagnacht ofja de nacht van vrijdag op zaterdag sliep ik gewoon niet, uiteindelijk tussen 02u00 en iets van 04u30 beneden gaan zitten, met een thee... 
Nadien was het draaien en keren tot Nant opstond, iets na 09u00 
ik was meteen in "vlucht" modus. En ookal vond Nant het niet oké, ik besloot naar die ene Kringwinkel te gaan waar het stoffenverkoop was, ik kan goed naaien en doe het met periode's ook veel, helaas is de afgelopen jaren m'n stoffenvoorraad sneller gegroeid dan gekrompen.
Ik kocht er uiteindelijk maar 4 lapjes waarvan eentje voor Nandje, zijn beer is stuk en daar is hij best wel het hart van in. Maar ik voel me elke keer ik naar mijn appartement ga schuldig tegenover Nant.
Hij heeft altijd wel wat te zeuren als ik weg ga zonder hem. Maar intussen staat zijn auto al ruim 3 maanden stil, heb 't gevoel dat hij zijn auto met opzet niet repareert/laat reparen. Zodat hij afhankelijk blijft van mijn auto en dus ook meer controle over me heeft. Anyway nadien ging ik nog binnen bij Veritas, Hema en H&M... Ik kocht, zeker in die laatste erg veel.
Wel leuke dingen, zoals een lange geruite broek, sweater van Mickey Mouse en Friends. 
Even van genieten en verstoppen op mijn appartement dus. Door de medicatie die ik nu neem heb ik mijn eeuwige maatje 34 intussen ingeruild voor een maat 38, die had ik nog nooit.
Nant zeurde niet toen ik terug was, wel toen ik me even legde op de zetel.
Nog even boodschappen gaan doen dan maar. 











Reacties