Daily life; Kut avond




Nant & ik hebben fretjes, vanavond liet ik Sandy 'n paar uurtjes vrij rond lopen... Blijkbaar was ze voor mij onopgemerkt vast komen zitten onder de kast. Dat vond Nant genoeg reden om uit te varen tegen me. Ja, perfecte timing. Weet je ik probeer antwoorden te vinden om mezelf terug op de rails te krijgen en vanavond had ik zoiets van... Klaar ermee. Ik ga morgen nietmeer terug naar OPZC. Ik kan niet geholpen worden. Een van de kinderen vroeg me eerder vanavond iets waarvoor ik niet zo snel een antwoord kon vinden en ik antwoordde dan maar dat ik niet graag alleen was op mijn appartement. Dat ik daar liever ben met grote mensen. Truth is, dat ik daar niet alleen kan en durf zijn. Hij merkte ook op dat het binnenkort Pasen was en dat ik dan geen "hoofdpijn" meer zou hebben... Dat had ik m'n jongens, m'n kleine prinsemannetjes beloofd. Toen ik dat beloofde, ergens vooraan september leek Pasen nog heel ver weg... 



I don't know what this cow is going through but I can relate.





Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;