Daily life; Geen OPZC op vrijdag



Tja... Vrijdagnamiddag kreeg ik het in mijn hoofd dat ik hot dogs van Hema wilde, die hebben ze enkel in Nederland, samen met o.a. de beste koffie van heel Nederland in hun cafetaria... Denk dat het meer een vluchten was. Van mezelf, van Nant. Ik nam m'n jongste zoontje mee. We hadden het de vorige keer heel gezellig gehad samen en het andere zoontje bleef graag bij Nant. 

Na een korte tussenstop bij m'n appartement en de kringloopwinkel gingen we bij Hema een lekkere hazelnoot koffie en voor m'n mannetje een warme choco met wat lekkers doen... 

Bij het binnenstappen zag ik een van m'n moeders' zussen, m'n meter & een vriendin van d'r zitten. Ik liep eerst nog door, dan maar eerst shoppen. Maar besloot me toch om te draaien, het is mijn leven, mijn kind zijn goestingske in een warme choco met wat lekkers dus de pot op ermee. M'n jongste is doorgaans heel theatraal en dat was ook nu niet anders, want ja zovéél keuze... Hij mocht drinken wat hij wilde, dus ook best een Cola of Fanta, maar hij koos voor een (niet bewerkt) sinaasje "hastag trotsemama" hahaha! Anyway, intussen hadden m'n tante "Loes" en d'r vriendin "Mina" me herkend... Ja wat nu eh... Ik besloot gewoon het gesprek aan te gaan, m'n kind was erbij, en ja het voelde oké. Ik ging aan de tafel naast ze zitten. Ik vertelde met m'n ouders streep eronder, maar ook dat ik me er slecht bij voelde dat ik Opa niet had bezocht met nieuwjaar... Ze vertelden dat het niet zo goed ging met Opa, en dat ook best langs mijn ouders kon door lopen. En of ik nog wat van m'n zus heb gehoord, ik heb d'r nog een gelukkige nieuwjaar gewenst maar zonder antwoord, m'n kinderen missen hun neefje natuurlijk wel. Ik heb maar niet gezegd dat ik m'n zus en d'r vriend al een paar kreeg bij Nant door de straat heb zien rijden, 

damn aan wat een snel tempo ben ik aan het typen, wtf... Rensje gedroeg zich prachtig, zoals de zoon die hij is. We hebben van alle leuks en lekkers geshopt, natuurlijk ook voor hem. 

Nant was erg kwaad dat ik "zo laat" (lees iets van 20u00) terug was, en was te voet naar mijn appartement gelopen terwijl Nandje sliep. Hij vond het dan ook nodig om me een kutwijf en geen goede mama te noemen. Tja eigenlijk had ik moeten vertrekken, maar je blijft, je blijft voor de kinderen. Je blijft steeds op plekken waar je niet hoort voor de kinderen, je laat je steeds dingen zeggen die je niet verdient voor de kinderen. Vroeger was ik net dezelfde, uit liefde, schuldgevoel,....







Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;