"Weekend"



We schrijven 30november 2018

Morgen, zaterdag voor het eerst naar Rakonto. Heb onlangs voor de derde keer het advies vanuit Genk van m'n casemanager gekregen. Heb er al eerder afspraken gemaakt
maar ben uiteindelijk nooit gegaan. Omdat ik niet het gevoel heb dat ze me kunnen helpen. Ik heb een gesprek met een "humanistische psychologe" or whatever that is. Ik ben het vandaag glad vergeten anders had ik die afspraak afgezegd.Ik ja,... vind het ergens nog steeds weggegooid geld en dat ik het zelf wel kan.Dat ik niet zo flauw moet doen en gewoon ja... maar dat lukt niet eh. Ik heb al een hele zomervakantie verpest met deze hele zeikzooi. Ik ben niet voor de lol in Genk gaan zitten. 
En toch ik heb het gevoel dat ik helemaal dit is niet wie ik ben, vind mezelf zo een onozel wijf de laatste maanden.Ik ben een meid met power, iemand die in love with life is. Niet dit. Absoluut niet. Niet voor zo een lange tijd. Ik ben ook niet ongelukkig. Maar ik ben door die zeikzooi met The Joker, ja in Genk vinden ze je wel. Hij was de druppel, maar niet de oorzaak? 














Reacties