OPZC Dag 7

Doordat ik me gisteren zo goed voelde, besloot ik toen al om vandaag make-up op te doen.
Eigenlijk doe ik altijd een uitgebreide make-up op, er zijn jaren geweest dat ik niet buiten kwam zonder. Maar de laatste maanden tja... 

In mijn therapiegroep werd ik meteen overspoeld door complimentjes.
De dag werd gekenmerkt door veel oefeningetjes met betrekking tot mindfull in het leven staan.
Ik vind het vaak heel vreemde oefeningen maar achteraf komen ze toch heel mooi binnen bij me.

Voor mij persoonlijk is het heel aangenaam om in een groep geplaatst te worden met mensen met dezelfde als ik. Mensen die heel m'n rit hebben meegemaakt weten nog niet eens wat ik op OPZC tegen mensen zeg van wie ik de voornaam nog niet eens weet. 

Morgen blijft Nant ook even daar... Ik vind het spannend, zeker ook omdat we afgelopen zondag knallende ruzie hebben gehad. Ik had op mijn appartement afgesproken met een vriendin, Nant kwam ook even langs met de kinderen, er was Kerstmarkt voor de deur, de welke Nant compleet afbrak.
Ja goed ik ging met die vriendin naar de Kerstmarkt, uiteten, lekker bijkletsen.
Eenmaal terug bij Nant was hij buiten zinnen omdat ik hem niet mee vroeg naar de kerstmarkt...
Ja wat moet ik daar nou mee, ik dacht dat hij helemaal niet mee wilde. Jammer dat een topweekend zo eindigde. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;