OPZC Dag 2



Zowat niet geslapen, migraine hield me wakker, maar kreeg het niet voor elkaar om op te staan voor iets in te nemen. Iets na 7 opgestaan en in pyjama maar mét sneakers sportkleding op mijn appartement gaan halen.

Verder liep de dag gisteren wel oké.
Met onder meer Mindfulness & Hippotherapie, klopt, met paarden maar daar heb ik écht niks mee dus die liet ik aan me voorbij gaan. Bij de fitness kon ik m'n ei dan wel weer kwijt.
Tijdens Kernoplettendheid bedacht ik me hoe snel we tijdens het beschrijven van iets er toch al meteen een oordeel in steken. En met betrekking tot Kernoplettendheid ook huiswerk meegekregen,
dat is natuurlijk bewust gedaan. 
Tijdens de laatste sessie gingen we aan de slag met Origami, een cadeautje vouwen met daarin een complimentje voor je buur. Leuk! Het ja klinkt zo raar als ik het nalees, maar voor mij was het echt even niks denken. En dat lukt me momenteel niet zonder ondersteuning. Ik moest de sessie vroegtijdig afbreken, afspraak met een zo bleek Psychologe die ik eerder die dag ookal de sessie Kernoplettendheid begeleidde.
Top gesprek. 

De vraag die ik me sindsdien stel is of m'n werk een vlucht is.
Is dat zo? Kan je werk een vlucht zijn? Ik was graag op mijn werk,... Denk ik. 
Ik heb destijds een punt achter de relatie met Nant gezet omdat ik het teveel vond, een relatie en een gezin en een huishouden en twee kinderen en een meer dan fulltime job. 
Ik heb dan gekozen voor mijn kinderen en m'n werk. 













Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;