OPZC Dag 11





Gisteren 'n uurtje vroeger naar OPZC gegaan zodat ik 'n uurtje vroeger naar huis kon, Kerstavond...


Weekendevaluatie ingevuld, beetje gebreid, goede babbels... Maar 'n goed 1.5uur therapie gehad...
Bij Nant nog even gevochten tegen de slaap maar uiteindelijk tegen 18u15 toch in slaap gevallen met een van de kinderen bij me, 22u30 terug wakker geworden en het laatste stukje van Home Alone gekeken... 


Vanochtend met een slechte gedachtengang opgestaan en ben dan ook benieuwd wat de rest van de dag me nog brengt, ik zou naar mijn appartement moéten. Ben op dit moment erg onrustig en zou het liefst vluchten of terug gaan slapen.

Eergisteren kwam het vieze monstertje weer even kijken, 
dan wil ik het liefst gewoon een punt achter m'n leven zetten.

Ik wil leven, maar het leven wil mij precies niet.












Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;