Later vandaag



Ik ben dan toch naar mijn appartement gegaan, ik moést echt rekeningen gaan betalen, en de wasmachine stond al 9dagen aan. Nant heeft me gebracht en gehaald. Het ging heel goed eigenlijk, ik woon daar graag. LP's van The Weeknd & Bring Me The Horizon erbij... Die rekeningen heb ik uiteindelijk terug mee naar Nant genomen omdat ik door de medicatie te "woozy" was om deftig getalletjes te kunnen typen. Intussen ben ik zo'n 3uur terug bij Nant en heb ik alweer een hele berg ups en downs gehad... Sinds ik in observatie bij OPZC ben leer ik met vallen en opstaan wel wat me gelukkig maakt. Zoals motoren, op mijn 3de verjaardag kreeg ik mijn eerste crossmotor, bijna 30jaar later kan ik er nog steeds enorm van genieten. De plek waar ik opgroeide weerklonken dagelijks ronkende motoren, en vaak ging ik de geur in garage opsnuiven. Kippenvel, nog steeds. Ik heb nooit mijn motorrijbewijs gehaald omdat... ik mijn limieten niet ken, en omdat ik door een verwrongen weg naar volwassenheid me er te dom voor voelde. Tot nu... Ik ga er gewoon voor. Ik droom hardop van een KTM Duke 690. 












Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;