Daily life; Afgelopen dinsdag



We schrijven dinsdag 04.12.2018

Ik ben nu zo'n twee uur op m'n app, ik probeer daar zoveel mogelijk tijd door te brengen als de kinderen naar school zijn. 

Ik heb de afgelopen 2uren wel 10.000 ups & downs gehad. Ik wordt knettergek van mezelf.
En bedenk me dat ik misschien wel geholpen ben met een Psycholoog? Ik weet het niet.
Ik ben een beetje vanalles tegelijk aan het doen, de salontafel stoorde me dus die heb ik verzet, ik doe alles op gevoel, m'n heel leven lang, opzich stond -ie leuk, metalen schaal met kaarsjes erbij, retro snoepschaaltje, het is zo'n euhmmm pallet tafel, heel leuk. Nouja heb 'm op zijn zij gezet en nu is het een schoenenrek.
Ik was zaterdag na die flater bij Rakonto nog even langs de lokale Kringloopwinkel gegaan, en vond daar zo'n oud schooltafeltje met twee stoeltjes, precies wat ik wilde voor de kinderen in de woonkamer op die plek, of een schommelstoel, het was maar net wat ik het eerst tegenkwam. The kids won.







Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;