Daily vibes; Winkelen



"Winkelen" in bakstenen winkels, ik hou daar écht niet van, te druk, teveel impulsen, keuzestress, altijd de verkeerde kassa. Ik wordt daar zooooo fucking moe van! 


Hoe ik dan wel graag shop? Online zoals vandaag, op een relaxte woensdagnamiddag - terwijl de kinderen in bad zitten en ik intussen met een versgezet koffietje erbij pannenkoeken voor ze bak. En geen hond die er naar kraait dat ik dat alles in mijn flanellen roze pyjama doe.


Wat ik dan shop? Alles, behalve boodschappen. 


Omdat ik die in Nederland kan doen, en ik hou van Nederland, mijn ex niet. Boodschappen deden we altijd samen, geloof me meer stress kan je u niet voorstellen. Nu, alleen boodschappen gaan doen dat is het ook niet, wat een hel is dat jong, hoe werkt dat boodschappen doen alleen? Wat een grap is dat. 


Hebt u, beste lezer er wel eens op gelet in de buurtsuper hoe weinig verpakkingen voorzien zijn op alleenstaanden? Like serious. Ik voelde me net zo'n flauwe mop van Alex Agnew. Single mama's, hoe doen jullie dat? I need to know! 


Intussen is deze post veel langer geworden dan ik wou anyway onderstaand zie je my latest online buy.





Ik hou van kleurtjesss! Mijn kledingstijl is altijd een beetje carnaval. En ik vind het ook gewoon lekker combineren. Sweatertje met een jeans en hakje, trenchcoat erbij, prima toch. De broek met een zwart shirtje, ditto faux leren jackje en een hakje of sneaker eronder. 

Nou vertel op! Wat vind je d'r van? En waar shop jij het liefst?










Side notes, nee ik draag dat niet samen. En wat dat stenenwinkels winkelen betreft, Maastricht (élke zondag open!!) en Leuven are Always a good idea.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Daily life;